تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند, ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۴ کد خبر: 3647
به همراه گزارش تصویری:

استقبال تجار یزدی از نشست های B2G با سفرای کشورهای ECO و ACD

با توجه به سفر رسمی سفرا و رایزنان کشورهای مختلف عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) و برخی از کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیایی ( ACD) به استان، اتاق بازرگانی یزد از این فرصت برای استفاده حداکثری تجار و فعالان اقتصادی در راستای توسعه تعاملات اقتصادی بین المللی برنامه ریزی کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی یزد، با توجه به سفر رسمی سفرا و رایزنان کشورهای مختلف عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) و برخی از کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیایی ( ACD) به استان، اتاق بازرگانی یزد از این فرصت برای استفاده حداکثری تجار و فعالان اقتصادی در راستای توسعه تعاملات اقتصادی بین المللی برنامه ریزی کرد.

بر این اساس تشکل های اقتصادی، صنعتی و خدماتی استان و اعضای محترم اتاق یزد درخواست های خود را به صورت اینترنتی از طریق سایت اتاق یزد اعلام و بعد از انتخاب کشور مورد نظر خود، درخواست را ارسال کردند.

به دلیل استقبال بسیار گسترده تجار یزدی از این رویداد و ازطرفی ظرفیت محدود برای برگزاری نشست با طرف های خارجی، انتخاب به صورت قرعه کشی انجام و در نهایت حدود 50 نشست B2G  با طرف های خارجی تنظیم شد.

اطلاعات نشست ها از طریق وزارت امور خارجه کشورمان با طرف های خارجی مطرح و پس از رایزنی های گسترده، اکثر نشست های قطعی و تنظیم وقت گردید.

خوشبختانه علی رغم چالش های متعدد، این نشست ها در زمانبندی تعیین شده در محل نشست های اقتصادی استان با این سفرا به مدت حدود دو ساعت و با مشارکت حدود 50 شرکت و تاجر یزدی برگزار شد.

این رویداد، نخستین تجربه برگزاری نشست های B2G در استان بود که توسط اتاق بازرگانی یزد برنامه ریزی و اجرا شد.

دیدگاه ها توسط مدیر سایت بسته شده اند.