تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند, ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۶ کد خبر: 3586

اتاق بازرگانی یزد میزبان کشور های عضو مجمع گفت و گوی آسیا و دبیر کل اکو

دبیرکل اتاق بازرگانی یزد از میزبانی سفرای کشور های عضو مجمع گفت و گوی آسیا و دبیرکل اکو در یزد خبرداد.

محمد سپهر دبیرکل اتاق بازرگانی یزد در نشست خبری استانداری یزد پیرامون سفر سفرای کشور های عضو مجمع گفت و گوی آسیا به یزد، با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه اتاق بازرگانی یزد میزبان کشور های عضو مجمع گفت و گوی آسیا ACD و دبیرکل اکو، خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه هدف تحریم‌ها منزوی کردن ایران است، ارتباط با کشور های عضو مجمع گفت و گوی آسیا ( ACD ) می تواند حضور و پویایی ایران در سطح بین الملل را حفظ کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید صنعتگران ایران ۲ و نیم برابر نیاز کشور میباشد، گفت: در تولید حتما ظرفیتی فراتر از نیاز کشور داریم و در بازدید سفرای ACD دیدار با ۵۰ درصد بازار مصرف دنیا، فرصت بزرگی است تا ظرفیت های تولیدی یزد و ایران را مطرح و با آنها مشارکت کنیم.

سپهر عنوان کرد: جلسه اختصاصی با دبیرکل اکو خواهیم داشت و میزبانی اتاق بازرگانی یزد از روسای اتاق های بازرگانی کشور های عضو اکو در سال ۲۰۲۴ در این سفر برنامه ریزی خواهد شد.

دبیر کل اتاق بازرگانی یزد بیان کرد: در آستانه سفر سفرای کشور های عضو مجمع گفت و گوی آسیا و میزبانی از دبیرکل اکو، فراخوانی به صنایع استان ارسال کردیم تا مشکلات صنایع استان با کشورهای عضو اکو و ACD جمع‌بندی و روز ۱۷ اسفند با سفرای این کشورها در یزد مطرح شود.

دیدگاه ها توسط مدیر سایت بسته شده اند.