در حال ثبت نام

چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی تجارت دارالسلام | آفریقا- تانزانیا

SABASABA

مخاطبین: اعضای اتاق بازرگانی یزد
تاریخ برگزاری: 8 تیر, 1403 ساعت 10:22 ق.ظ
تاریخ خاتمه: 23 تیر, 1403 ساعت 10:22 ق.ظ
مهلت ثبت نام: 1 خرداد, 1403
تلفن تماس: 92001033 -021
محل برگزاری: تانزانیا- دارااسلام

توضیحات تکمیلی

نمایشگاه بین­ المللی دارالسلام (سبع سبع) رویدادی سالانه، به عنوان بزرگترین نمایشگاه در حوزه کشورهای شرق آفریقا می ­باشد که توسط سازمان توسعه تجارت تانزانیا برگـزار می­ گردد.

این نمایشگاه هر ساله از ۲۸ ژوئن الی ۱۳ جولای (۸ الی ۲۳ تیرماه) برگزار می­ گردد و چهل و هشتمین دوره نمایشگاه در تیرماه ۱۴۰۳ نیز در حال واگذاری غـرفه به مشارکت کنندگان می­ باشد.

از تمهیدات دیده شده از سوی سازمان توسعه تجارت تانزانیا، ایجاد شرایط مذاکرات تجاری کسب و کار (B2B) برای شرکت کنندگان در نمایشگاه می ­باشد که از این طریق بتوانند پتانسیل معرفی محصولات و خدمات خود را به تجار و شرکت­ های محلی داشته باشند.

گستره کالایی این نمایشگاه طیف وسیعی از محصولات مانند کشاورزی، صنایع و ماشین الات مربوطه، مواد غذایی و آشامیدنی و صنایع آن، منسوجات، پوشـاک و نخ، محصولات تولیدی، لوازم خانگلی، مبلمان، مصالح ساختمانی، خـودرو، کالاها و لوازم برقـی، مواد شیمیایی، مواد پتروشیمی، لوازم آرایشی و بهداشتی و صنایع مربوطه، چوب و مبلمان، خدمات بازرگانی، محصولات مهندسی و خدمات آن، ماشین ­آلات، الکترونیک، نرم افزارهای کامپیوتری و صنایع دستی را شامل می ­شود.