تاریخ انتشار: ۱۷ تیر, ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۷ کد خبر: 5417

پیام تبریک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد به منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آقای دکتر پزشکیان

  جناب آقای دکتر پزشکیان
رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران

شکوه حضور مردم عزیز ایران در جمعه سرنوشت‌ساز، نشان از دلدادگی این مردم به میهن عزیزمان ایران است. مردم فهیمی که با عشق به آبادانی این مرزوبوم به پای صندوق‌های رأی رفتند تا رئیس‌جمهور آینده کشور را انتخاب کنند.

جناب آقای پزشکیان رئیس‌جمهور محترم ایران اسلامی، اکنون که به یمن حضور مردم، منتخب ملت شده‌اید، به نمایندگی از طرف تمامی فعالان اقتصادی، تجار، بازرگانان و اعضای اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی یزد، این مسئولیت بزرگ را صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

همان‌گونه که حضرت‌عالی مستحضرید آنچه امروز بیش از هر مسئله دیگری مردم شریف ایران را در تنگنا قرار داده مشکلات اقتصادی و معیشتی است. بدون شک پاسخ به ندای مردمی که مشکلات اقتصادی جاری در زندگی‌شان را به‌شدت لمس کرده‌اند باید اساس و پایه کار شما و دولتمردانتان باشد. اقتصادی که گشایش آن به سرمایه‌گذاری مناسب در حوزه‌های انرژی، رفع موانع صادراتی، شفاف‌سازی سیاست‌های ارزی، توسعه زیرساخت‌های صنعتی، کنترل تورم، رشد تولید، توسعه روابط با دنیا، تلاش برای رفع تحریم‌ها و… گره‌خورده است و قدم نخست در اجرای آن به‌کارگیری متخصصان علم اقتصاد به‌منظور تعیین الگوی مطلوب و سازوکارهای شفاف مدیریت اقتصاد كشور است.

اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی یزد به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی همچون گذشته به‌عنوان مشاوری امین در کنار دولت خواهد ایستاد تا در کنار هم برای رفع مشکلات اقتصادی مردم شریف ایران تلاش کنیم.

امید اینکه دولت چهاردهم به پشتوانه همراهی مردم عزیز ایران همواره در مسیر اعتلای ایران اسلامی گام بردارد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد

 

دیدگاه ها توسط مدیر سایت بسته شده اند.