تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن, ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۷ کد خبر: 3353
به همراه گزارش تصویری:

دیدار هیئت رئیسه اتاق بازرگانی یزد با دبیرکل مجمع گفت‌وگوی کشورهای آسیای ACD

در دیدار تعدادی از اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی یزد دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری آسیا(ACD) بر استفاده از پتانسیل این مجمع برای تجار یزدی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی یزد، دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری آسیا(ACD) که برای هماهنگی رویداد انتخاب یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوهای آسیا (ACD) به یزد سفر کرده با دبیرکل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی یزد دیدار و گفت و گو کرد.

نایب رئیس اتاق یزد در این دیدار با اشاره به توانمندی تجار یزدی در تولید و تامین محصولات متنوع، اظهار داشت: تولیدکنندگان و تجار یزدی، محصولات متنوعی در حوزه های مختلف همگام با استانداردهای جهانی و قابل قبول تولید و عرضه می‌کنند که می‌توانند به کشورهای عضو مجمع صادر کنند.

علی بیگی یزدی ادامه داد: فرصت انتخاب یزد به عنوان پایتخت گردشگری مجمع آسیایی، این امکان را به تجار یزدی می‌دهد تا زمینه ارتباط موثر با بخش خصوصی این کشورها را فراهم کند.

محمدحسن شیشه بری، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی یزد نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری اجلاس این مجمع در استان، گفت: باید از فرصت برگزاری چنین رویدادی در این سطح برای برقراری ارتباط با کشورهای عضو مجمع بهره لازم را برد.

پورنجای دائویواتانا، دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری آسیا(ACD) نیز در این دیدار با تاکید بر شایستگی یزد در انتخاب به عنوان پایتخت گردشگری این مجمع، گفت: این امکان برای تجار و اتاق بازرگانی یزد فراهم است تا با برنامه ریزی مناسب و استفاده از این مجمع، با بخش خصوصی کشورهای عضو ارتباط بگیرند.

در این دیدار که دستیار ویژه استاندار و سرپرست دفتر وزارت امور خارجه در استان نیز حضور داشتند جزئیات رویدادهای انتخاب یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوهای آسیایی بحث و تبادل نظر شد.

دیدگاه ها توسط مدیر سایت بسته شده اند.