تاریخ انتشار: ۱ بهمن, ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۱ کد خبر: 2967
آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و برتر استان یزد در سال 1402

معاون وزیر صمت: دولت ریل گذاری خوبی در عرصه صادرات کرده است

موسوی، معاون صنایع و ماشین‌آلات وزیر صمت در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و برتر استان یزد در سال 1402 گفت: دولت سیزدهم ریل‌گذاری خوبی در زمینه صادرات انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی یزد، آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و برتر استان یزد در سال 1402 با حضور معاون صنایع و ماشین‌آلات وزیر صمت، معاون کسب و کارهای بین‌المللی وزارت صمت، استاندار یزد، معاونین استاندار، دادستان مرکز استان، اعضای هیئت نمایندگان و هیئت رئیسه اتاق بازرگانی یزد و جمع کثیری از فعالان تجاری، اقتصادی و صنعتی استان برگزار و در این مراسم 2 صادرکننده نمونه ملی 24 صادر کننده نمونه استانی تقدیر شد.

موسوی، معاون صنایع و ماشین‌آلات وزیر صمت در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان یزد و صنعت‌گران و صادراکنندگان در این شهر اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از نیازهای کشور به‌واسطه تلاش و کوشش صادرکنندگان ایران برطرف شده است.

وی تاکید کرد: آنچه امروز شاهد هستیم و اتفاق بزرگی و بسیار مثبتی در زمینه جهاد ارزآوری رقم زده است حاصل تلاش شبانه‌روزی صادرکنندگان است البته دولت سیزدهم نیز ریل‌گذاری خوبی در زمینه صادرات انجام داده است.

موسوی خاطرنشان کرد: در طی سال های اخیر شاهد این هستیم که به‌واسطه جنگ اوکراین بسیاری از کشورها از تولید قطعات ساده که در کشور ایران ساخته می‌شود ناتوان شدند و نیاز شدیدی به تولیدات کشور ما دارند؛ که صادرکنندگان باید از این فرصت استفاده نمایند.

معاون صنایع و ماشین‌آلات وزیر صمت گفت: استان‌ها ده مزیت رقابتی برتر خود را بیابند و بر روی آن سرمایه گذاری کنند؛ متاسفانه شاهد این هستیم که تمام استان‌ها درخواست راه‌اندازی خط تولید خودرو و ماشین‌آلات را دارند. بهتر این است که هر نقطه و هر استانی مزیت‌های رقابتی بوم جغرافیایی خود را شناسایی نموده و آن قطب را پرورش دهد.

دیدگاه ها توسط مدیر سایت بسته شده اند.