تاریخ انتشار: ۱ بهمن, ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۴ کد خبر: 2963
آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و برتر استان یزد در سال 1402

استاندار یزد: دروازه حل مشکلات کشور از مسیر انتخابات عبور می‌کند؛

استاندار یزد در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه و برتر استانی و ملی گفت: دروازه حل مشکلات کشور از مسیر انتخابات عبور می‌کند

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی یزد، آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و برتر استان یزد در سال 1402 با حضور معاون صنایع و ماشین‌آلات وزیر صمت، معاون کسب و کارهای بین‌المللی وزارت صمت، استاندار یزد، معاونین استاندار، دادستان مرکز استان، اعضای هیئت نمایندگان و هیئت رئیسه اتاق بازرگانی یزد و جمع کثیری از فعالان تجاری، اقتصادی و صنعتی استان برگزار و در این مراسم 2 صادرکننده نمونه ملی 24 صادر کننده نمونه استانی تقدیر شد.

مهران فاطمی، استانداریزد در این مراسم به موضوع انتخابات پرداخت و خطاب به صادرکنندگان گفت: دروازه حل مشکلات کشور از مسیر انتخابات عبور می‌کند؛ انتخابات سال ۱۴۰۲ یکی از مهمترین رویدادهای کشور خواهد بود و مشارکت مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: برخی مشکلات در کشور وجود دارد و همگان  نیز به آن اذعان دارند و راه حل این مشکلات از مسیر انتخابات عبور می‌کند، کشور ایران در مواجهه با تمام تهدیدات نیاز به قدرت ملی دارد و مهم‌ترین مؤلفه قدرت، مشارکت حداکثری مردم است، هیچ قدرتی بدون مشارکت مردم نمی‌تواند پابرجا بماند.

استاندار یزد بیامن کرد: به یقین بدانید اگر کشور دیگری بر این کشور حاکم شود بر گروه‌های چپ، راست، پیر و جوان، زن و کودک رحم نمی‌کنند نمونه آن چه را در حادثه کرمان دیدیم که از کودک کاپشن صورتی با گوشواره‌های قلبی تا پیرمرد را به خاک و خون کشیدند.

فاطمی تصریح کرد: راهکار حل مشکلات کشور به ویژه در بحث اقتصادی و صنعتی تشکیل یک مجلس ضعیف نیست بلکه یک مجلس قوی در کنار یک دولت قوی می‌تواند یک ایران قوی را بسازد و زمینه فعالیت سهل و آسان صادرکنندگان را فراهم آورد.

دیدگاه ها توسط مدیر سایت بسته شده اند.