تاریخ انتشار: ۱۲ دی, ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶ کد خبر: 2606
امیرجلیلی، رئیس کمیسیون آپفن اتاق بازرگانی یزد خبرداد:

برگزاری همایش ملی بهره وری و توسعه اجتماعی در یزد

امیرجلیلی، رئیس کمیسیون آپفن اتاق بازرگانی یزد در پنحمین نشست این کمیسیون از برگزاری همایش ملی بهره وری و توسعه اجتماعی در سال آینده در استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی یزد، پنجمین نشست کمیسیون آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات (آپفن) اتاق بازرگانی یزد با دستور جلسه بررسی گزارش مراسم هفته پژوهش، گزارش برگزاری دوره‌های آموزشی اتاق یزد برگزار شد.
دکتر غضنفر امیرجلیلی، رئیس کمیسیون آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات (آپفن) اتاق یزد با اشاره به برگزاری موفق هفته پژوهش در استان اظهار داشت: نمایشگاه پژوهش در استان با کیفیت قابل قبولی برگزار شد و شرکت ها و موسسات معتبری در این رویداد شرکت کردند. محتوای ارائه شده در نمایشگاه نیز بسیار قابل تامل بود.
وی افزود: به نظر می رسد برنامه ریزی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای حضور بهتر در نمایشگاه پژوهش ضرورت دارد به طوری که حتی می توان برخی کلاس های دانشگاهی را در مکان نمایشگاه برگزار کرد تا دانشجویان با ابزارها و تازه های این حوزه بیشتر آشنا شوند.
امیرجلیلی با اشاره به گزارش اقدامات آموزشی صورت گرفته در اتاق بازرگانی یزد در شش ماه نخست امسال اظهار داشت: خدمات آموزشی به صورت ویژه در دستور کار اتاق یزد در دوره جدید هیئت نمایندگان قرار گرفته است و طبق گزارش ارائه شده بیش از 9 هزار نفر ساعت دوره های تخصصی صادرات و بازرگانی برگزار شده که آمار قابل قبولی است.
نایب رئیس اتاق بازرگانی یزد تاکید کرد: آموزش یک مسئله حیاتی برای توسعه صنعت و تجارت است و اتاق بازرگانی، برگزاری دوره های آموزشی را رسالت خود میداند و آماده هرگونه همکاری با نهادها و موسسات آموزشی در این زمینه می باشد.
در این جلسه که با حضور مسئولان آموزشی و پژوهشی استان و برخی موسسات آموزشی برگزار شد، گزارشی از سایر فعالیت های پژوهشی استان ارائه شد.
همچنین پیشنهاد برگزاری اولین همایش بهره‌وری و توسعه اجتماعی در استان یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با توجه به انتخاب استان یزد به عنوان پایلوت در حوزه بهره‌وری، مقرر شد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد اولین همایش بهره‌وری و توسعه اجتماعی را در خرداد ماه 1403 برگزار کند.

دیدگاه ها توسط مدیر سایت بسته شده اند.