تاریخ انتشار: ۱ آذر, ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۹ کد خبر: 2045
چهارمین وبینار آنلاین با ریکرد توسعه صادرات در استان یزد با حضور رایزن بازرگانی کشورمان در بلاروس در اتاق بازرگانی یزد برگزار شد.
با حضور رایزن ایران در بلاروس برگزار شد:

برگزاری چهارمین وبینار آنلاین توسعه صادراتی در اتاق بازرگانی یزد

چهارمین وبینار آنلاین با رویکرد توسعه صادرات در استان یزد با حضور رایزن بازرگانی کشورمان در بلاروس در اتاق بازرگانی یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی یزد، چهارمین وبینار توسعه صادرات یزد با حضور سیحون، رایزن بازرگانی ایران در بلاروس برگزار شد.

در این نشست که به صورت آنلاین و با حضور ده ها نفر از تجار و بازرگانان یزدی برگزار شد، راهکارهای توسعه تجارت  با کشور بلاروس مورد بررسی قرار گرفت. در ابتدا این نشست، گزارشی از ظرفیتهای استان و توانمندی های صادراتی یزد ارائه شد.

در ادامه رایزن بازرگانی کشورمان ضمن معرفی ظرفیتهای همکاری استان یزد با یلاروس با تاکید بر اهمیت موقعیت جغرافیایی بلاروس به لحاظ نزدیکی به روسیه و اروپا و شرایط ناشی از جنگ اوکراین، توجه تجار ایرانی به این منطقه را ضروری دانست.

در این نشست که با هدف آشنایی بیشتر تجار و تولید کنندگان یزدی با شرایط تجارت با بلاروس و ویژگی های فضای کسب و کار در این کشور برگزار گردید، مشخصات شرکتهای بلاروسی جهت همکاری با تجار در اختیار اعضاء حاضر در وبینار قرار گرفت. محصولات پتروشیمی، پلیمری، سیم و کابل، سنگ، تجهیزات برق و الکترونیک، خشکبار و سبزیجات از جمله محصولات صادراتی از کشورمان به یلاروس می باشند.

گفتنی است تاکنون چهار وبینار آنلاین توسعه صادرات استان یزد توسط کمیسیون توسعه صادرات و واحد بین الملل اتاق بازرگانی یزد برگزار شده است.

 

 

دیدگاه ها توسط مدیر سایت بسته شده اند.