تاریخ انتشار: ۲۰ مهر, ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۷ کد خبر: 1163

برگزاری نشست انجمن نساجی به میزبانی اتاق بازرگانی یزد

نشست مشورتی انجمن نساجی استان یزد به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد و با حضور مدیرکل سازمان صمت و معاونین وی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی یزد، در این نشست موضوع به روزرسانی ماشین آلات نساجی مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت و عنوان شد: بخش عمده مشکلات صنایع نساجی در تولید محصولات مرغوب و صادرات محور ناشی از عقب ماندگی این صنایع از بروز رسانی دستگاه ها و ماشین آلات است.
مدیرکل صمت یزد اظهار داشت: عمر بسیار از ماشین آلات صنایع مرتبط با نساجی و پوشاک کشور به نیم قرن می رسد و رفع این مشکل مستلزم سرمایه گذاری های کلان برای بازسازی و نوسازی این ماشین آلات فرسوده و از رده خارج است.
محمد کاظم صادقیان با تاکید بر لزوم اخذ نظر مشورتی انجمن صنایع نساجی ایران در تصمیم سازی ها در خصوص تامین ماشین آلات نساجی افزود: مهمترین مسئله کنونی صنعت نساجی نوسازی خطوط تولید است تا بتواند واحد‌های تولیدی را به لحاظ کمی و کیفی قابل رقابت با کالا‌های خارجی کند.
در ادامه این نشست، اعضای انجمن نساجی استان نظرات خود در خصوص فرسودگی ماشین آلات در صنعت نساجی بیان و مقرر شد با تدوام برگزاری نشست ها، تامین ماشین آلات بر اساس استعلام از انجمن و یا بازه زمانی سال تولید انجام شود.
.

دیدگاه ها توسط مدیر سایت بسته شده اند.