تاریخ انتشار: ۱ آبان, ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶ کد خبر: 1157

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی یزد به مناسبت روز ملی صادرات

مجتبی دستمالچیان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد در پیامی روز ملی صادرات را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت. در پیام رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد آمده: روز ملی صادرات در ایران، فرصت مغتنمی برای تقدیر از تلاشگران یکی از بی بدیل ترین عرصه های توسعه کشور می باشد. بی شک مهمترین مسئله برای هر کشوری دستیابی به توسعه اقتصادی و برخورداری از نظام اقتصادی تولیدگرا و صادرات محور است و صادرات، تنها مسیر موفق برای پیمودن این راه سترگ است.
حضور کالای ایرانی در کشورهای مختلف جهان صرفا به واسطه تلاش های فعالان این عرصه میسر است و این حضور، نمادی از توان و اقتدار تولید کشور در سطوح بین المللی است.
تجار و بازرگانان، طلایه داران جبهه صادرات و تجارت جهانی و سربازان استقلال ارزی، اشتغال پایدار و در نهایت کاهش وابستگی و اقتدار کشور بوده و از اینرو همواره شایسته تکریم و تحسین هستند.
استان یزد به عنوان یکی از مهمترین مناطق کشور در عرصه تجارت، صنعت و معدن، همیشه بر تارک توسعه اقتصادی کشور درخشیده و پیشتازی یزد در حوزه های مختلف صنعتی و معدنی اعم از تولید کاشی، سرامیک، نساجی، فولاد، معدن، محصولات غذایی و کنجدی و همچنین افتخارآفرینی در حوزه تولید دانش بنیان و خدمات سلامت ستودنی است.
اتاق بازرگانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد این روز را به همه فعالان این عرصه تبریک عرض میکند و همچون گذشته برای ارائه خدمات و کمک به فعالین آقتصادی آمادگی کامل دارد.

دیدگاه ها توسط مدیر سایت بسته شده اند.